بهترین کلاسهای نکته و تست و جمع بندی

 | بهترین کلاس‌های نکته و تست و جمع بندی |

 

شما می توانید با شرکت در کلاسهای نکته و تست آموزشگاه مکعب ، با اعتماد به نفس بیشتری در کنکور شرکت کنید. درصد خود را بالا ببرید و رتبه بهتری کسب کنید. چرا که در این کلاسها ، کل مباحث مهم و پرتکرار هر درس در قالب تست به شما ارائه می شود.

جهت ثبت نام کلاسهای نکته و تست میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۴۹۷۴۱۶
۰۲۱۶۶۹۷۲۶۹۳

– کلاسهای جمع بندی بصورت همایش نکته و تست:
در این کلاسها، اساتید به حل تست های پرتکرار و مهم کنکور سالهای گذشته می پردازند. در مورد آن موضوعات و مطالب مهم ، توضیحات لازم را به شما ارائه می کنند. شما همزمان با حل کردن تست هم تسلط بیشتری به درس پیدا می کنید و هم یک بار دیگر دروس برایتان مرور می شود.

 

 

مزیت های شرکت در کلاسهای نکته و تست:

* آگاهی نسبت به قسمتهای مهم دروس کنکور
* دوره و مرور درسها بصورت کامل و در کمترین زمان
* بالا رفتن مهارت تست زنی و افزایش سرعت عمل
* ماندگاری بهتر دروس در ذهن به دلیل نزدیکی به روز آزمون
* بالا رفتن شانس قبولی در کنکور و کسب رتبه بهتر
* پیش بینی سوالات احتمالی کنکور

 

 

قبل از کنکور، شما باید همه درسها رو حتما دوره کنید. با توجه به زمان کم باقیمانده تا کنکور و تعداد زیاد دروس، دوره کامل آنها کاری سخت است. به همین دلیل حضور در کلاسهای نکته و تست و همایش ها برایتان بسیار مفید خواهد بود. چرا که شما میتوانید هر درس را طی چند ساعت مرور کنید و سوالات مهم هر بخش را تمرین کنید.

 

 

– کلاس‌های نکته و تست برای چه کسانی مفید است؟

این کلاس‌ها برای همه کنکوری ها نقش سرنوشت ساز و تعیین کننده ای دارد.
این کلاس‌ها، هم برای کسانی که در طی سال مطالعه کافی نداشته اند و درسها را کامل نخوانده اند و هم برای افرادی که دروس را بخوبی خوانده اند بسیار مفید خواهد بود.در این کلاس‌ها ، نمونه سوالات کنکورهای گذشته مرور میشود و نکته های مهم درسها آموزش داده میشود. اگر داوطلبی به اندازه کافی درسی را نخوانده ، با شرکت در این کلاسها ، می تواند به چند سوال کنکور پاسخ صحیح بدهد و درصد خود را بالا ببرد.

همایش نکته و تست برای کسانی که در طول سال تحصیلی خیلی خوب درس خوانده اند تأثیر شگفت انگیزی خواهد داشت. مطمئنا درصد آنها بسیار افزایش خواهد یافت.
توجه داشته باشید که اگر شما یک درس با ضریب بالا را، چند درصد بالاتر بزنید، نمره تراز آن درس به نسبت زیادی افزایش پیدا میکند. نمره تراز بیشتر در دروس ضریب بالا ، تراز کل شما را بالاتر برده و مسلما نتیجه کار خیلی عالی خواهد شد و شما رتبه خوبی برای قبولی کسب خواهید کرد.

 

– نحوه برگزاری و مدت زمان کلاسهای نکته و تست:

آموزشگاه‌های مختلف روش اجرایی متفاوتی برای کلاسهای نکته و تست دارند. تعداد جلسات و روزهای برگزاری کلاسها در دروس مختلف کنکور نیز یکسان نیست.
کلاسهای جمع بندی و نکته و تست آموزشگاه مکعب،  معمولا از اواخر اردیبهشت ماه شروع شده و‌ تا پایان خرداد ماه ادامه دارد. تعداد جلسات با توجه به هر درس و حجم مطالب آن تعیین میشود. معمولا برای هر درس، بین ۵ تا ۱۰ ساعت کلاس درنظر گرفته میشود. جلسات هم میتواند در یک روز بصورت همایش برگزار شود و هم طی چند روز ارائه شود.

حضور در این کلاسها، هم برای دانش آموزان قوی و هم برای کسانی که متوسط و ضعیف هستند بسیار مفید و سودبخش است.

با توجه به نوع سوالات مطرح شده در کنکور هنر که بیشتر جنبه مفهومی دارد، پاسخ دهی به آنها نیازمند کسب مهارت بالاست. بنابراین وجود یک استاد با تجربه در زمینه کنکور و کلاسهای نکته و تست کمک زیادی به دانش آموزان می کند .
آموزشگاه مکعب طبق روال گذشته با همکاری بهترین استادان عمومی و تخصصی ، کلاسهای نکته و‌ تست را برگزار می کند.

هنر

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها