مشاوره رایگان آنلاین و حضوری کنکور هنر

اگر شما قصد شرکت در کنکور هنر را دارید، می توانید قبل از ثبت نام از مشاوره رایگان در زمینه کنکور هنر بهره مند شوید. ما همه اطلاعاتی که در مورد کنکور هنر باید بدانید را در اختیارتان قرار می دهیم.

برای موفق شدن در کنکور هنر، اولین قدم ، داشتن اطلاعات درست و کافی در این زمینه است.

شما می توانید یک جلسه مشاوره حضوری ، تلفنی و یا آنلاین با مشاوران ما داشته باشید. فقط کافیه که با ما تماس بگیرید و وقت خود را رزرو کنید.

 

 

چرا برای موفق شدن در کنکور هنر باید مشاور داشته باشیم؟

یکی از نکات قابل توجه که وجود مشاور را برای موفقیت در کنکور هنر الزامی می کند، این است که تعداد درسهای کنکور هنر زیاد است. عناوین درسهای کنکور هنر با کتابها و درسهای هنرستان متفاوت است. مثلاً درس درک عمومی هنر یکی از درسهای مهم در کنکور هنر است. اما همچین کتابی در بین کتابهای هنرستان وجود ندارد. سوالات این درس، از چندین کتاب هنرستان مطرح می شود. انتخاب کتابها برای داوطلبی که تجربه ای در کنکور هنر ندارد، کار سختی است. نکته دیگر این است که تعداد منابع برای هر درس زیاد است و داوطلب باید به موقع کتابها را تمام کند. قطعاً بدون مشاور تمام کردن به موقع کتابها کار سختی می شود.
بطور خلاصه، شرایط خاص کنکور هنر، از نظر آزمون عملی، تعداد زیاد منابع و پذیرش محدود ، رقابت در این آزمون را سخت کرده است. همه این مسایل ، حضور مشاور درسی را برای کسب رتبه مطلوب الزامی می کند. برای مشاوره رایگان کنکور هنر با آموزشگاه کنکور هنر مکعب تماس حاصل نمائید.

 

 

خدمات مشاوره ای آموزشگاه مکعب:

– مشاوران ما دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر از دانشگاههای سراسری هستند و چندین سال تجربه مشاوره در زمینه کنکور هنر را دارند.
– مشاور برای هر هفته به شما برنامه درسی می دهد. در برنامه درسی برای شما مشخص می کند که هر روز از هر کتاب و جزوه چند صفحه بخوانید.
– به شما راهکارهای افزایش کیفیت مطالعه، روش صحیح درس خواندن را یاد می دهد.
– کلیه منابع وزارتی و کمک آموزشی را به شما معرفی می کند.
– در مورد رشته های مختلف به شما توضیح می دهد تا شما بتوانید با توجه به علاقه و استعدادتان هدفتان را مشخص کنید.
– مشاور طبق برنامه درسی از شما آزمون های هفتگی می گیرد.مشاور از طریق نتیجه آزمونها می تواند متوجه نقاط ضعف و قوت شما شود.
– مشاور روند درس خواندن شما را پیگیری می کنند و با بررسی نتیجه آزمونهای شما، برای پیشرفت شما، راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

مشاوره های درسی و ارائه برنامه درسی تا روز برگزاری کنکور ادامه دارد. اما تا قبولی شما در دانشگاه و رسیدن به هدفتان ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.
اگر می خواهید به هدفتان برسید و جزء رتبه های برتر کنکور هنر باشید ، از همین الان باید شروع کنید. چون حتی اگر یک روز زودتر از رقیبانتان شروع به درس خواندن کنید، شانس موفقیت خودتان را بالا می برید.

برای رزرو وقت مشاوره با آموزشگاه تماس بگیرید: 02166972693

5 2 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 دیدگاهات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها